00:07 قبـول دارین؟من که خودم اینجوریم:)
00:07 قبـول دارین؟من که خودم اینجوریم:)
01:12 به همه عزیزان تسلیت عرض مینمایم از جمله خودم🥲💔
00:07 منو کپی میکنی تقصیر تو نیس؛چوون الگوتم😂😎👌🏻
00:16 در خودم کسی را کشتم که روزی بهترینم بود. مشابه ها
00:07 یادکی افتادین؟؟من خودم یاد داداشم افتادم😹
00:25 تلاش کن تا بهترین ها نصیبت شود.
00:19 دوست دارم رفیق مهربون و دوست داشتنی خودم💕
00:12 منواسهیدلخودمزندگیمیکنم🕊️
00:09 سوال پست: بلک پینک یا بی تی اس ❤️
00:26 دست خودم نیست دوستت دارم ........
00:16 عوض شدم دیگه میترسم از خودم 🎧
00:10 سوال پست: دوست داری به کجا سفر کنی
00:16 من مینجنگم با خودم با دنیا تا....بهدست بیارمش❤️
00:19 تو ی فرشته ای ب جون خودم بی شک..D.:)
00:12 کدوم رو انتخاب میکنی؟ :
00:16 تو با من یکاری کردی که علاوه بر خودم حوصله هیچ کس دیگه ای روهم ندارم
00:29 ولی واقعن دیگه هیچی مثل انیمه اتک برای اتک فنا نمیشه از جمله خودم 💔✨
00:07 من در حالت عادی از خودم متنفرم وای به اون موقع که ناراحتت کنم
00:14 واقعا حس خودم یه جوریه که انگار من پادشاهه درسم
00:27 خودم خدام خانواده ام سفید عاشقتم
00:26 ایرادی نی برو جلو ادمت کردم خودم ت رو:)
00:25 بیاید بگید بهترین کیدراماهایی که دیدید چی بوده
00:06 تقصیر تو ام نیس خب عاشقم نبودی باید حدس میزدم خودم💔
00:29 اشعار فارسی>>>>>>>>>>>>>🛐🛐🛐
00:20 وایبی که این آهنگ میده>>>>>
00:07 اینکه منو به چشم یه دوست معمولی میبینی ،از خودم متنفر میشم
00:08 شوهر آیندت چیکارس ؟ . .
00:24 دست خودم نیست...................