01:00 عاشقانه غمگین. چرا؟💔😭😢 مشابه:
01:00 عاشقانه غمگین. چرا؟💔😭😢
00:14 چرا باید خوشحال نبود، زندگی همینع
00:07 فقط مشکل اینه که من یه دخترم :)
00:22 کاش ی جایی مثل همین داشتیم برای غمامون
00:07 😅💙
00:15 زندگی دانش آموزان ایرانی..💔🥲
00:09 من کسی نیستم که اون میخواد....:)
00:27 من یه عاشق بدبختم...............
00:52 چرا خودکشی میکنن ؟:)
00:22 بغلکن″روحموکهخستهست. . .
00:18 فقط صداشش🤣🤪 رو دستش نیس
00:18 ............................... /:
00:42 پسکیقرارهبزرگبشم؟
00:12 Pov😞😂
00:11 Pov😔💅🏻
00:20 💔🙂 .
00:08 درسته من کاری از دستم بر نمیاد:)
00:11 ما بودنمون برای کسی مهم نی دیگه...
00:24 منفقطیهدخترم!
00:06 Pov
00:17 لامصب این ذوق وقتی کور بشه دیگه درست نمیشه:)
00:24 رفـتـی بـا کـی بـد سـلیـقـه..؟!🖤
00:14 من هر روز خطاب به خودم
00:20