00:15 من خودم فامیلیم حلوایی هست🤣🤣🤣 شما بگید تو کامنتا فامیلیتون رو
00:15 من خودم فامیلیم حلوایی هست🤣🤣🤣 شما بگید تو کامنتا فامیلیتون رو
00:18 What should I say?...... ...
00:25 امسال با شکسته ترین نسخه ی خودم اشنا شدم...
00:16 عشق یعنی؛ حتی اگر خودم از خودم دست کشیدم، تو دستِ مَرا رها نکنی مشابه ها
00:08 با کی برای اولین بار از ته دلت خندیدی؟{خودم هیچوقت}
00:19 تو تاریکی خودم تو رویای خودم باهاش هستم🚶🏻💔🥲
00:18 من ۳ نفرم؟ خودم، غرورم،اون روی سگم🐶
00:29 ..😂😐فانوسااا درک نمیکنم😐😂..
00:10 حتی اگه خودم خودمو نخواستم،تو بخواه🗿❤️🩹
00:10 از نظر هایپراکتیوی...😂💗
00:16 بوکس کاری جونگکوک🥊😎:
00:29 تو چه ملکه ای بودی خودم جذابیت💗🥲
00:15 مهم نیست مردم درباره چی میگن چون فقط خودم داستانم رو میدونم...
00:14 حسی که تنها زندگی کردن میده ❤️✨
00:18 .... دلیل نگاه نکردم به پسرا....
00:16 شما برون گرایید یا درون گرا.....؟خودم برون گرا هستم!
00:10 کدوم تیم؟؟؟؟
00:15 من که شخصیت واقعی خودم نیس 💔💔💔
00:14 ت کامنتا بگین با کی میخواین تجربه کنین🙃🚶🏻♀️
00:08 اما من تورو بیشتر از خودم دوست دارم :))🫀
00:46 مسخره ، طنز ، خنده دار ، خندان
00:09 دلم میخواد برم تو تاریکی شب ،و تا میتونم داد بزنم
00:19 کاش مث خودمو داشتم واس خودم 🫂🥀🐉❌🔥🖤
00:21 دیگه میترسم از خودم 👀:))))))))
00:12 خیلی به خودم سخت گرفتم
00:15 من خودم واقعا حوصله سریال های ۴ فصلی رو ندارم
00:14 مگه شوخیه؟!...عاشق کنی ،تنها بذاری منو با خودم.!🖤
00:11 دلم برای خودم تنگ شده موقعی که میخندیدم :)