00:14 هیچکس نبود خودم بودم هیچکسم نباشه خودم هستم.. 🖤
00:14 هیچکس نبود خودم بودم هیچکسم نباشه خودم هستم.. 🖤
00:15 از اول شروع می کنم ولی این بار بدون قلبم..🚶🏼♀️تولدم مبارک🤍✨
00:13 خودم فیلم گرفتم چطوره شده😌؟؟؟؟؟؟
00:13 کور بودم چشامو بستم. فکر میکردم توهم مثل خودم عاشقمی مشابه ها
00:30 حامیم میتونه ماهِ شبِ تاِ خیلیامون باشه.
00:16 سوکونا فن ها اینو لود کنن ، از نظر خودم خیلی گاده
00:40 کدوم نشونه رو داری تو کامنت ها بگو
00:06 خودم ک 5 امتیاز گرفتم 😝 ت کامنتا بگید ببینم چند امتیاز گرفتی😉
00:17 خودم که مقصدم بن بسته پ خراب نمیکنم مقصد تورم
00:18 عجب شاهکاری خلق کرد ، نظرتون چیه ؟! 👌🏻❤️
00:16 ✦همشتلاشو،زحمتخودمبوده✦
00:13 خودم عاشق اهنگشم خیلی گاااادههههه:)
00:16 چشاے خوشگلتو برم🤍👀
00:24 ایرادی برو جلو ادمت کردم خودم تورو🫠💔
00:18 میشه تو خودم حرفام خفه.....🫦📎
00:13 آرهفقطخودمبودم؛
00:48 متولد چ ماهی هسی کامنت کن واسم💪🍦
00:13 خواستم مث خودم باشم همین :(💔.....
00:21 عشق خودش ی اشتباس من خودم عاشق این اشتبامم»»»»»❤️🔥
00:21 ترجیح میدم چیزی که خراب شدنیه رو خودم زودتر خراب کنم! . .
00:10 اکثرا میگن ورزش های رزمی برای دخترا بدن اما...
00:16 وقتی من میخوام از خودم در برابر خطرات دفاع کنم 🤣🖤
00:56 آهنگی که آرمی ها برای برگشت بی تی اس ساختن...💜
00:16 زندگی میکنم با قوانین خودم!️ ∞
00:13 بوگید بوگید 🙄😅
00:06 هیچوقت برای کسی مهم نبودم.....
00:06 متولد کدوم ماه هستید خودم خرداد
00:07 منن با داشتن تو به خودم میبالم....