00:09 حرفایه حق حرفی برای ادم باقی نمیزاره! میزاره؟
00:09 حرفایه حق حرفی برای ادم باقی نمیزاره! میزاره؟
00:13 خیلی از ما اینجوری هستیم ، ای کاش حداقل ادم خوبی بودید..
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:04 ادم که به هر کسی نمیگه حالم بده:) مشابه ها
00:16 همه ی ما ادم بدا ꯭یه ꯭ر꯭و꯭ز꯭ی خوب بودیم👌🏿🖤
00:08 "یعنی من واقعا انقد ادم بدیم"
00:08 گاو اگه ادم بودن میشد رفیق من
00:20 همه میگن تز اون ادم خولایی🥹🎀
00:04 سکوت ادم ها رو جدی بگیرید.....
00:43 ٭ادمبایداسیدبخرهریختشونوپاککنهاوباشو!٭
00:07 من وقتی مامانم میگه با مهمونا مهربون باش و لبخند بزن
00:11 دیگه نیستم اون ادم بچه گیامو 🖤🫥🥲
00:19 بامن هیچکس مهربون نبود .✨❤️🩹
00:12 عاشقانه . . . . .:////////////
00:17 ادم واسه کسی که فوت شده اهنگ میخونه اخه🤦🏻♀️
00:04 من ادم کم حرفی ام اما ن برای تو:)
00:15 چقد بده ادم با خاطرعهای خوبشم اشک بریزع:)🖤
00:14 هعی مانالیزا بگو راز خنده هات چی ک ادم بد بع فاک میده🫡🫴👩🏼🦯
00:07 آدمای مهربون هیچ وقت خوشی نمیبینن💔
00:15 اونجا ادم لاشی ندارع
00:46 فیلم خنده دار بتمنی پارت دو. لایک و کامنت یادت نره
00:16 ولی از حرف زدن خیلی پشیمون شدم!
00:27 تو ادم بده نیستی باشه قربونت برم؟
00:12 من یه همچین ادمی میخوام , اره:)
00:20 مرد اون ادم خونگرم، ذات`؛درستشو؛ فاتحشو خوندن!
00:14 ادم های لاشی...
00:11 پست برایه ادم نبودن ادما .....
00:04 قدر این ادم هارو بدونین ، ارزش اینا از خیلیا بیشتره