00:07 ولی با ادم بی احساس نمیشه....
00:07 ولی با ادم بی احساس نمیشه....
00:15 بزار ادم بدی باشم 🌑🖤🐾تو داستان من آدم بدا برندن 😂🤧
00:11 خستم از این جماعت):زنده کشع ادم بپرست
00:18 دوس پسر ادم باید همین قدر فدا کار باشه😂👐 مشابه ها
00:13 تولدت کن شمارو فوت لغ هر چی ادم حسود...🖤🎂
00:06 تو همیشه ادممورد علاقه من میمونی
00:15 خیلیا دلمو شکست:( به همین دلیل من دیگه اون ادم سابق.........
00:13 به خودت بیا دو هزاری لای صد تومنی
00:19 کینه تاریخ انقضا نداره ...... آسیاب به نوبت....🍂
00:19 مهربونارباب .. یاحسین، دلمودریاب:))!
00:17 😂😂نتیجه ازدواج با ادم بی اعصاب
00:35 چی بدتر ازین ک رفیقت ب دوتا ادم لاشی بفروشت🎭💔
00:09 چه خوب شد اومدی و رفتی از زندگیم ممنونم ازت چون
00:17 اوضاع همیشه اونجوری که ادم دوست داره پیش نمیره💔
00:30 رو دراگ مغزتو از دست میدی رو ادم اشتباه همچیتو .
00:10 هیچکس و به عنوان ادم نداریم دورمون:)))
00:25 رَفــــتـــــی آخَــــــرِش :)
00:09 کدوم گوری رفتی لعنتی چرا با قلب ادم بازی میکنین:)
00:20 مهربون باشید همین نمیگن اسکولی
00:30 خداحافظی ها فقط قلبای مهربون رو به درد میاره:)
00:09 ادم کم کم ناامید میشه از زندگی..
00:15 اون دوست نداشت اون فقط باهمه مهربون بود..
00:15 به نزدیکترین ادم زندگیتم اعتماد نکن:)
00:04 هیچ وقت نزارید ادم خوب زندگیتون بره..
00:11 بهم توجه نمیکردن منم .......
00:19 یادم نبود مار دست نداره...👩🏼🦯
00:28 مشکلم این زیادی ادم بسازیم ....🥲💔
00:19 دوست دارم رفیق مهربون و دوست داشتنی خودم💕