00:05 سلامتی خودمون ک ادم حسابش نکردم والااا...😎😂
00:05 سلامتی خودمون ک ادم حسابش نکردم والااا...😎😂
00:12 زندگی ادمو تغییر میده🖤:)
00:15 سخته که خوبی کنی تش بشی ادم بده. . !
00:29 تهکوک.....................💜🥺 مشابه ها
00:13 ایا قلب مهربون همیشه خوشحله؟؟؟ 🦋🐇
00:32 سخته که خوبی کنی تش بشی ادم بده. . !
00:48 وقتی میپری روی کول رفیقت و رفیقت یه ادم بیشعوره🗿
00:23 خب مث ادم حرف بزنید عه😐 🗿
00:06 تو تا وقتی تو زندگیمی من احمق ترین ادم دنیام... :)
00:14 واقعا نقاشی حس خیلی خوبی به ادم میدن
00:58 اگر که سجده کرد مَلَک به ادم به احترام مولایم علی بود
00:10 هروز یه ادم جدیدن... 😆🖤....!
01:04 ادم باشید خیانت نکنید با خیانت طرف مقابل خورد میشه
00:54 ولی هممون نیاز داریم به یه ادم این جوری توی زندگیمون🙂🚶♀️
00:12 اره باید گاهی وقتا از ی ادم از محل زندگی فاصله گرفت
00:24 یه موقعایی یادم بیفت...🖤
00:08 مهربون ترین قلب ها در سینه عصبی ترین ها هستن
00:19 کاشکی چشمات با چشمام یه ذره مهربون بود..🖤🉐🕊️
00:13 همیشه آدمای مهربون و خندون …خوشحال و خندون نیستن !
00:11 جوری رفتار نکنید ک ادم از زندگی سیر بشع😞🖤
00:11 آدما مهربون یه ویژگی بد دارن..
00:06 من ادم حسودی نیستم اما امیدوارم همه اونایی که با تو حرف زدن بمیرن:
00:23 همه هرزن اع ریشه خراب لااقل تو یکم ادم باش🤌🏻
00:08 ادم اول خودش باید گرون باشه...
00:10 یه حس مزخرف و گُنگیه اصن ادم می خواد فقط بمیره :)
00:12 وقتی ادم درستی رو انتخاب کردی:
00:29 .اونیکی دیگه ادم سابق نمیشه 😅🤣
00:18 اون ادم ترسناک که بهت حس ارامش میده