00:08 ادم ممکنه شادیش رو به خیلیا بگه ولی غمش رو نه!......
00:08 ادم ممکنه شادیش رو به خیلیا بگه ولی غمش رو نه!......
00:14 851 منی یعنی بین 8 میلیارد ادم و 5 سیاره تو 1دونه ای
00:23 ولی فقط خودم می دونم چقدر اون ادم سابق نیستم !!🖤
00:12 قلبتو به ادم درستش بدع تو ارزشت بیشترع مشابه ها
00:06 ادم خیلی چیزا یادش میمونه ولی دیگه راجبش حرف نمیزنه!:)
00:23 میدونم این ادم بد اخلاقه ...
00:13 اونی که قلب سردی داره یه روزی مهربون ترین قلب رو داشته:
00:07 بهتره به خودت بیای من دیگه اون ادم سابق نیستم
00:28 اگر نصف شب بیدار شدی و من و گوشی تخت دیدی اصلا تکون نخور
00:22 ....با من هیچ کس مهربون نبود....
00:08 درد ادم در دل بماند بهتر است .
00:09 ادم باشید ، زیاد سخت نیست !
00:05 دنبال ادم حسابی باش:)...........
00:05 با همه مهربون باشیم شاید ادما اونجوری نباشن که نشون میدن
00:10 یه ادم عاقل همیشه تنها میمونه :))
00:10 مهربون نباشید......
00:28 :چی باعث میشه رویا داشته باشی؟ +کیم نامجون...✨
00:07 ✦منبهاندازهاتفاقهایبدزندگیمادمبدینبودم✦
00:09 مهربون ترین ورژن پسرا زمانیه که یه دختر بچه میبینن✨⛓️
00:08 ✦وقتیمیبینیاونادمخیانتکارازوفاداریاستوریگذاشته✦
00:13 -حتی مهربون ترین دل ها هم خسته میشن!
00:15 مگه میشه ادم دلتنگ این لحظه ها نشد؟:)
00:12 رونالدو چی استی انسان یا ادم فظای
00:06 مگه من گفتم ادم خوبیم که پشت سرم میگی ادم بدیه ؟
00:27 هنوز هم قلب منی ها اما تو خیلی با اون فرق داری:)
00:08 من بچتونماااا یکم مهربون باشید باهام :)))))
00:24 اخه چرا باید یه ادم مثل این بی هنر مجاز باشه اما شادمهر نه
00:47 میشه ما دخترای مهربون هم جذاب باشیم :(