00:15 غمگین و گریه کنان و غمگین و گریه کنان
00:15 غمگین و گریه کنان و غمگین و گریه کنان
00:15 ببین تهش کی گریه کرده من یا تو😞🖤
00:40 چِ بی هوا هوایِ گریه دارم:)...
00:16 برام نخرید گریه میکنم ...حلالتون هم نمیکنم مشابه ها
00:18 آخر ی شب این گریه ها سوی چشامو میبره:)
02:48 ولی من با این ویس خیلی گریه کردم:))
00:22 عادت کیوت جیمین ، که تو آخرین لایو نتونست انجامش بده ! 💔🥺
00:24 گریه کنه! بخنده! یا بمیره!:)
00:12 میخای گریه کنی؟ گریه کن بیتربیت
00:15 ولی خیلیامون با این آهنگ گریه کردیم :))
00:15 آخر شبا منم و بالشتم و گریه های که بند نمیاد 🥲🖤
00:14 بلند گریه کن وقتی از دنیا متنفری🙃🙃
00:22 آهنگی و آدمو ب گریه میندازه...
00:12 دنیا اگه قشنگ بود اولش گریه نبود
00:13 اون شبی که با گریه خوابیدی…:))))
00:20 نمیخوام گریه کنم....:)
00:11 دلم من نیز خواب میخواد آنقدر عمیق که برای بیدار شدم گریه کنید...
00:26 کوچولوی من، گریه نکن ಥ‿ಥ 🫠🥀
00:34 ما با این آهنگ گریه میکنیم اونوقت رقص حامیمِ مون😂💔
00:13 من وقتی دارم گریه میکنم😂😂😂😂
00:09 ...ولی یه قلب احساسی مهربون داری 👀🤍
00:13 شایدم دلقکا زیر کلاهشوندارنگریه میکنن:]]
00:12 میخوای گریه کنی؟گریه کن بیتربیت
00:13 اگه فکر میکنی نباید گریه کنی این کارو بکن..
00:47 وقتی جیمین ادای گریه اعضارو در میاره 😂😂فقط جیهوپ
00:12 میدونی علت گریه ی بی اختیاری چیه؟
00:16 آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره....
00:05 شمام حس کردین می خواد احساسی بشه؟!