00:11 تنها احساسی که تو ذهنم موجوده:)
00:11 تنها احساسی که تو ذهنم موجوده:)
00:11 ........ چه احساسی داشتید(☉。☉)!
00:21 داری گریه میکنی؟:))
00:19 عزرائیل: اشکال نداره صبر میکنم 💔 مشابه ها
00:26 نذاری ببینن گریه هاتو
00:41 این کلیپ رو پاش کلی گریه کردم🥺
00:22 هیس کوچولوی من، گریه نکنی ها 🫀 🫂
00:05 قرار بود احساسی باشه ....
00:05 تنهایی
00:11 عشقم من احساسی ندارم 😔🎀
00:20 میگیره از تو سرم درد چشام از گریه ورم کرد😅💔
00:12 خب همگی اماده برای راند بعدیه گریه
00:19 چرا داری گریه میکنی؟:))
00:18 گریه نکن عزیزم بابایی اینجاست!:)
00:47 من بمیرم براش من بمیرم برای گریه هاش🥺🥺
00:13 هیچ چقت یادم نیمره ...🥲💔🚶🏼♀️
00:30 - آخر یه شب این گریهها سوی چشامو میبره : )
00:06 گریه میکنم چون....✨️🖤📌🪽🚬💅
00:09 احساسی که همیشه باهامه و هیچوقت
00:17 هعی شده بخاطر رفیقم اینطوری گریه کنم...
00:15 بعضی وقتا گریه بیشتر از خنده خوشحالت میکنه
00:16 اخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره،:)
00:14 بعدِیهدروغهمهواقَعیتهامشکوکه:)!
00:24 ربات احساسی مرد و آهنگش فقط به جا موند:(
00:09 از اینکه هنوزم بخاطرت گریه میکنم متنفرم.
00:15 نمیدونه چقدر من براش گریه کردم:))
00:15 باز بیاین بگین طرفدارای بی تی اس ۱۳، ۱۴ سالن
00:28 مثلا تصادف کنم برم کما 😊دکترا بگن متاسفیم 😍 همه گریه کنن برام/: