00:28 آهنگ بی احساس شادمهر عقیلی...
00:28 آهنگ بی احساس شادمهر عقیلی...
00:10 جوابم ب اونایی ک میگن تنهایی 😊🔪🩸
00:08 احساس دلقک بودن برای خودت:((((
00:19 بیشتر از تنهایی از همدم نامردت بترس🖤 مشابه ها
00:10 خیلی بی احساسی.................
00:09 چرا، تازگیا`انقد. بی`احساس؛ شدی`
00:15 ✦خمارتمنباشیتنهاییکجابرم؟✦
00:14 و خدایی که بودنش بر تمامه تنهایی هایم مرحم است!
00:18 بهترین ورژن خودتو بساز ( ‾́ ◡ ‾́ )
00:13 تنهایی تا یه تایمی برای من خوب و آرامش بخش بود^_
00:20 توایناحساسمنوبردی.
00:15 وحشتناک ترین احساسات زندگی مزخرف و دنیای فانی🪽🖤✨️💅🚬
00:06 واقعا نمیدونم چرا هیچ احساس خاصی ندارم
00:22 نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم!🖤
00:56 صدای سلطان احساس قاسم فاضلی...
00:05 بنده همیشه احساس واگعی میدم و کیک دریافت میکنم
00:14 احساس خفگی میکنم. بغض گلویم را رها نمیکند 😜😁😁
00:24 احساس میکنم خیلیییییی حق گفت چون خیلی مواقع احساسش کردم
00:28 من تنهایی راحت ترم ممنون........!🖤🤝🏻
00:13 اونایی که با تنهایی لذت میبرن...
00:20 پسرا هم گریه مکنن ولی تو تنهایی🫸🏻🩸
00:50 منبهعنوانیکدرونگراتنهاییبیشترترجیحمیدم.... 🫴🫡
00:23 دختری که ارزوهای کوچکش واسش حسرت شدن
00:09 چطور بهم میگین بی احساس ؟:)...
00:10 آجی جونم تا وقتی من هستم نبینم تنهایی غصه بخوریا🫤
00:09 🤍🥺 بهترین حس دنیا برای هر فرد
00:53 حرفای من به همتون......... :)(
00:16 فقط من احساس میکنم من اینجوریم یا غیراز منم هست😐🫡.........