00:17 واقعاکسی میفهمه که افسردگی و تنهایی چیه که تجربه اش کرده باشه!.
00:17 واقعاکسی میفهمه که افسردگی و تنهایی چیه که تجربه اش کرده باشه!.
00:04 گذر زمان همه چیو حل نمیکنه فقط بی اهمیتش میکنه!
01:29 تنهایی من پایانی از خاطره های او میساخت.. :) 🙂💔
00:27 احساس یک طرفه................... مشابه ها
00:18 واقعا احساس درستی بابت خندیدن به این ندارم...😂
00:31 تفاوت رو احساس میکنید؟؟ 😂
00:09 -خفته در پیله ی تنهایی خود....
00:05 تنهایی
00:19 نمیخوام تنهایی از پس همه چی بربیام
00:29 خدایا من چرا بغض کردم:)) احساس بعضی از پسرا همینه🥲
00:03 احساس میکنم کسی منو واقعا دوست نداره........
00:26 تنهایی بیش از حد ممکن ک حالتو خراب میکنه!
00:15 خیلی خوبه واسه وقتایی که تنهایی😁
00:13 -تنهاییمایهاتفاقنیستیهانتخابه؛
00:07 _معنی:من تنهایی را دوست دارم. .
00:43 تا حالا احساس کردی که آدم بده شدی ؟؟🥲
00:30 تنهایی پا نداره وگرنه اونم میرفت ☆✿☆
00:11 تایپ های mbti چه زمانی احساس حماقت می کنن؟
00:12 احساس ناکافی بودن اینجوریه که....
00:29 اما تراکتور به تنهایی 🚜
00:17 ولی سورنا و درداش......🚶♂️💔
00:14 تااینکشاهستازتنهایینمیترسم.
00:06 جدیدا خیلی بی احساس شدی!...😄💔
00:21 فقط دخترا این لحظه و احساس رو درک می کنن🥺
00:19 تو واسه درک تنهایی من دورت خیلی شلوغه!
00:15 تنهایی اختاپوس ونارحتی آن از زندگی
00:16 این چرا انقدر حق گفت برای چی احساس میکنم این منم
00:44 ...ااگه تنهایی کلیپ بود🥲💔.....