00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:18 اگه نماز نمی خونی این ستا چیز بدون👀✨
00:12 قشنگ بود 😊🤭.. .
00:25 جوری قشنگ نگاهم میکنی 🥹 که دلم میخاد ببلعمت 🤚🏻😂 مشابه ها
00:10 اگر قشنگ بود فالو کن لایکم یادت نره
00:25 اهنگ های کشور های مختلف کدوم قشنگ تر بود؟؟
00:15 « خداحافظی اگه قشنگ بود... »
00:16 جوری که این صحنه قشنگ بود 🙂
00:17 خام ادمای قشنگ تو سر و ریخت نشی!
00:07 خلاصه دیگه هیچی قشنگ نی❤️🩹❤️🩹🖤🖤🖤
00:21 ..چقدررر واقعا این کارتون قشنگ و عالی و دوست داشتنی بود..
00:06 کدوم رنگ چشم به نظرت قشنگ تره؟.....به نظر من خاکستری و سبز
00:17 چه قشنگ
00:10 قشنگ بود:)))) ❤️🩹...........
00:10 ولی دوستی اینا توی این فیلم اصلا خود فیلمه هم قشنگ بود
00:18 وقتیچشمقشنگتواقتادتوچشمایمن؛:)
00:08 -آبیشقشنگتره:)♡
00:21 صدای قشنگ بیبی در حال مکالمه /
00:19 وقتیچشمقشنگتوافتادتوچشایمنٖ!-:)🌚💗
00:15 اینجوری قشنگ تره مگه نه؟؟!!🥂👌
01:02 با چند رنگ به راحتی رنگ های های قشنگ درست کن🙂↔️
00:14 همین قدر قشنگ میتونید برا خودتون چیزای تزئینی درست کنید🌟🤍
00:19 بعد صدای تو این صدا قشنگ 🤟🫀
00:10 همه تون مثل پروانه آبی میموندید🩵
00:11 من فرشته وحشی توام رام کسی نمیشم 🍷((::
00:19 پرسپولیس ای ها (قلب قرمز) استقلالی ها (قلب آبی) تو کامنت❤
00:14 این من ویران شده از دور قشنگ است🫠💔
00:28 با دوتا ستاره افتخار فوتبال ایرانیم:)