00:18 بدون ریز ترین اشتباه!😂😂💪🏻👌🏻
00:18 بدون ریز ترین اشتباه!😂😂💪🏻👌🏻
00:24 اهنگ عاشقانه خیلی قشنگ ♥♥♥♥♥♥♥
00:18 آبی رنگ عشقه .......💖💖😙😙😙
00:12 دل که خوش نباشه هیچی قشنگ نی.! مشابه ها
00:13 موزیک ویدیو انیمه ای از اوتاکو لند:)
00:22 بچه ها کی کارخانه شکلات سازی ۲ رو دیده؟
00:48 قشنگترازچشماتکجاس؟:)
00:18 تو این دنیا که هرچی غم رو سرمون خراب شده بیاید باهم خوب باشیم