دموی جدید حامیم به نام «بی رنگ» خیلییییییی قشنگههههه🥹❤️🩹🎀 #عاشقانه #غمگین #آرامش بخش #Haamim #حامی صالحی #حامیم 01:05 3.3
• نیستی… و من هنوزم هستم. • دلم بودی، دلت نبود. • رفتی؛ من نرفتم. #عاشقانه #غمگین #rezababazadeh 03:35 3.6