یکی از آهنگ های زیبای حامیم : پابه پات همه شهر رو قدم زدم #عاشقانه #غمگین #شاد #حامیم #عاشقانه #آهنگ 02:35 4.2
من یک گل بودم تو باغچت که تو از ریشه چیدیش #عاشقانه #غمگین #آرامش بخش #غمگین #عاشقانه #آرامش، 02:28 4.7
موزیک "بریم باهم" از سپهر خلسه و هومان✨️❤️ #عاشقانه #غمگین #آرامش بخش #khalse #hooman #hoomaan 03:52 3.7