رمئو و ژولیت ❤️🩹🥰وای خدایا قشنگ ترین و پر معنی ترین آهنگ دنیاااا💓 #عاشقانه #شاد #taylor swift 03:56 4.2
داشتم توی اهنگام میچرخیدم بعد از چند سال دوباره به این اهنگ برخوردم #عاشقانه #غمگین #Reza Bahram 04:35 4.9
• نیستی… و من هنوزم هستم. • دلم بودی، دلت نبود. • رفتی؛ من نرفتم. #عاشقانه #غمگین #rezababazadeh 03:35 3.6