00:15 فالو کن جیگر فالو میشی.......... ❤️🩹
00:15 فالو کن جیگر فالو میشی.......... ❤️🩹
00:29 آره آدم بده داستان منم...🤞🤏
00:18 کجا می روی من می روم🗣️🔥[این فقط یک ویرایش است، لطفا جدی نگیرید]
00:34 🤍🍭🕊️ مشابه ها
00:31 موش سرآشپز، لینگوئینی عزیزززززز! :)
00:14 اسم رفیقو خراب نکنید هرکسی لایق این اسم نیست
00:14 ناراحتعلی.......................
00:10 من همیشه کنارتم:)!............
00:16 افراد کمی میتونن معنی این جمله رو درک کنن.
00:08 بهمبگوعزیزمقلبیکهنمیتپهمیتونهبشکنه؟
00:21 ..............................
00:10 می گذرانیم جهان گذران را !
00:11 خلاصه؛
00:16 همه ازم بدشون میاد..........:)
00:54 ..............................
00:22 کلیپ غمگین کلیپ تاو بیو عاشقانه..
00:11 هیچکی دوسم نداره . - چرا من دوست دارم . - ولی...
00:10 هی باب!.
00:12 pov:فقط مرگ میتونه تو رو نجات بده
00:05 کاش ووباره برگردیم به اون زمان
00:07 میدونی این سکانس باب اسفنجی درک میکنم :)
00:09 خواستم یاد اوری کنم که.....:))))
00:07 وَقتی دوسِت نَدارَه:(
00:15 من از همه بریدم از همه کلا..:))
00:17 نمیدونم تا کی ولی منتظرت میمونم.....
00:20 ولی من برای ادامه ی زندگی به یه سالیوان نیاز دارم:)
00:11 همیشه تقصیر من بود ، مگه نه ؟؟؟ ━━━━━┙
00:27 پایان دوستی دنیای غمگین این روزا////