00:12 هیییبیییییییییییییییییییییییییی
00:12 هیییبیییییییییییییییییییییییییی
00:23 بابی چرا رفتی¿🙂💔.
00:21 اصلا فکرش و نمیکردم بزرگسالی اینشکلی باشه 🤌
00:09 :) مشابه ها
00:10 ولی من دوست داشتم ونمیخواستم از دستت بدم:)
00:14 غمگین _کارتون _دخترانه_حقیقت_موفقیت
00:19 #سالیوان_ دوست_ داشتنی_ من _💕_
00:14 خیلی سخته که همه ترکت کنن .
00:20 تنگن و رنگوکو دوست های صمیمی بودن
00:19 بنظرم یکی از بهترین انیمیشناس🥲🤌🏻✨️
00:16 اثری که تو توی زندگیم داری🎀🍊:
00:16 کاسپلــــــــ🍮ـــــــــی رانپو🍪🍫
00:18 هعی بزرگ شدن سخت تر از اون چیزیه که فکر میکنید💔
00:24 انیمه. .
00:17 ..............................
00:29 🌱 . • ° ایران خانم و آقا:
00:31 ستاره ی من_ژاپن_ویدیو از اتاکوپلی
00:25 اگر دیر شده باشه چی ؟ ........
00:25 -گریه نکن اون فقط یه ادیت معمولیه؛ امااون ادیت
00:32 بوک جویانقطه اشتراکمونو پیدا کردم ……💔
00:18 .....😅👍😐.....................
00:26 زیباست 🙂. .
00:29 می دونم
00:09 اونا منو باور نکردن...........
00:11 ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ویدیو غمگین █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
00:17 میکس غمگین 😢 و کمی از انیمه.....
00:34 هعیییییییییییییییییییییییییییی
00:13 ولی وایب نقاشی های ونگوک 🙂❤️🩹