00:07 +خوش حالی که رفته؟؟............
00:07 +خوش حالی که رفته؟؟............
00:11 دوست داشتن گناه نیست..$()))&$))
00:12 چـرا ایـن نیـز دیـگر نـِمـیـگـذَرَد ..:)؟•
01:04 ..... بـده حالـم بعـد تـو:))))) مشابه ها
00:16 تا ابد مهر تو بیرون نرود از دل من.....
00:16 دآرِهمیرِه🫠🤝💔. ؛
00:09
00:10 وقتی غم داشتم میومدم پیش تـ ؛ الان کـ خودت غمی کجا برم؟:)
00:07 دیدی چیشد؟
00:21 این آهنگ روسیش خیلی وایب خوبی میداد ببین دیگ فارسیش چیه🤌❤️
00:17 #غمگین#کلیپ#اهنگ#ادیتور#کلیپ#mli
00:21 یعنی تو نمیدانی برای رفتن زود بود ..
00:18 🙇🏻♀️ 💸
00:32 #یروزی.بر.میگردی.ک.خیلی.دیرِه:)⛓🖤
00:16 عشق مثه خواب ديدناي نصفه شبه شيرينه ولي تموم ميشه 🤌🏻💔
00:20 نیستیمنوتنهامیذاریپیشسنگا:)!
00:12 ترس من همین بود یه روز تو تنها غریبه ای باشی که همه چیزمو میدونه
00:16 دیوونه روانی هم بودیم.........!
00:12 تویتنهاییدارهمیدهمغزمرد🥷🏻💔
00:14 دلتنگم (🥺🥀💔)3>
00:13 یولونـ وسطیندعـ منیـ گویدونـ تکـ..:)🥂🖤🥀
00:29 کشتمتـ تــ.و قلبمـ :) چالتو کندمـــ
00:15 هیچ جوره نمیگیره مغز من آروم 🚶🏻♂️
00:12 #تنها#غمگین#حقیقت#شکست🙂💔🥀....
00:06 ..............................
00:10 میدونم تو دیگه دلت برام تنگ نمیشه:)💔👼🏼
00:24 دنیایی با میلیون ها انسان و من هنوز تورو میخام:)
00:10 کاش یک بار دیگه چشاتو موقع رفتن ببینم