00:20 .... 💔.............................:)
00:20 .... 💔.............................:)
00:07 بهت گفتم پشیمون. میشی💔💔😞😞
00:14 حس میکنم جمله ی آبان برا درک شدن زیادی سنگین بود:(
00:25 کاشکی بمیرم راحت بشم از این دنیا و همش.... مشابه ها
00:21 استوری غمگین
00:15 ³ فریفرئ 餓肚子 🐈⬛🦋
00:24 جییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ:))🖤💔
00:28 ::::::::::::: 🖤 :::::::::::::
00:05 ایکاش......⚰️🚶♀️🚬
00:13 من دوستت دارم حتی اگه دوریم از هم!! 💖
00:27 تو قشنگ ترین عشق پنهان منی...🫀🥲💔
00:14 بغضا شبا میترکن... آدما شبا یاد کسایی میوفتن که نباید بیفتن
00:24 امشب به قصه دل من گوش میکنی فردا مرا چو قصه فراموش میکنی
00:16 بروپیشاون دیگه🌚✨🌃
00:05 دیدم ترنده گفتم منم انجام بدم !
00:10 دادم یه نفر تو یه شب خـ💔ـورد کرد
00:15 نمیدونم چرا اینقدر حق بود________؛
00:08 ولی خوب دلت با من نبود......🙂💔
00:20 سیل اومد🌊 هرچی رویا جمع کردم😔 باخودش برد💔
00:16 کسی که میگفت تا تهش هستم......
00:43 دلتنگی فاصله ایه که با هیچ بهونه ای پُر نمیشه!🙌🏻💔
00:52 من میمیرم واسه این اهنگ....🫠🫠
00:15 دیگه اهمیت نمیدم با کی و کجا هستی :)
00:12 🙂💔 .
00:05 خداااااااااااااااااااااا💔💔💔💔
00:30 فقط این تیکه از اهنگ ایآرپاشا:
00:07 هـــــنـــوز هــم دوســت دارم:)
00:15 هیچوقت فراموشم نکن حتی اگه دیگه دِلت برام تنگ نشد🖤`