00:10 سرد بشه میفهمی کیو باختی ....!!
00:10 سرد بشه میفهمی کیو باختی ....!!
00:10 بِنامِ خُداوَندِ حَکیم؛هَمه جُفتَن،ما تَکیم
00:16 🌛!..!𝕋ℍ𝔼 𝕄𝕆𝕆ℕ, 𝕀𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝔸𝕃𝕆ℕ𝔼
00:03 دیگه عاره؛ مشابه ها
00:04 دیگه بیشتر از این حق ؟؟؟..........
00:08 درد بدتر از عاشقی همون تنهاییع
00:17 _____________________________.
00:12 من که دشمنت نبودم چرا نابودم کردی دختر بابا:)🥀💔
00:14 گویا که جهان بعد تو زیبا شدنی نیست که نیست (
00:09 تنهایی مدلمه :)))))))))))))))))))
00:17 من بی تو مُردم ....):
00:49 دلتنگی اگه آهنگ بود...
00:13 برات مهم نبود؛
00:21 قهوهی یڪ نفر باش نہ فنجون چای همہ!
00:08 غم یعنیـ.........................
00:21 «اهنگش قشنگه »(。◕‿◕。)➜
00:17 ما نسخ یه مرگ هستیم ک اروم بگیریم🥀⚰️✓
00:14 عاشقی درده او بیخیالی عشقت دردناک تره...
00:09 وقتی غم داشتم پیش تو می آمدم حال که تو خود غمی کجا روم🖤:)
00:08 زندگی ما الان شده گوشی و سکوتی که درونش غرقیم
00:16 کلیپ نوشته غمگین از من بابت هیچی توضیح نخواه
00:05 کاش یه نفر بود.؟
00:10 دنیا همینه غصه هاش بیشتر از شادی هاشه😅🚬
00:19 آهنگ نوشته شده رمیکس از چندین خاننده
00:28 انقد تنهایی کشیدی ک دیگ ترسی نداری🖤🥀
00:18 ❤️🩹💔😭.....................
00:09 حرفامو جای تو به خودم گفتم 🥷🙇♀️
00:10 تَنهایـے پا نَداشت وَگَرنَـہ اونَم میرَفـıllıllıت:)