00:09 دردناکه...! ولی مثل درد سابق نیست...! مشابه:
00:09 دردناکه...! ولی مثل درد سابق نیست...!
00:15 You will finally die in my hands..
00:19 دِلمان مُرد؛بس زندهایم برای هیچ.
00:13 تاوان هایی دادیم که شما نمیدانید💔🚶🥺
00:26 استوری شبگردی تنهایی دور دور باران
00:09 من همونیم که، بهم پیام میدن...💔
00:30 اون ادم اخرین ذوق من برای دوس داشتن بود:)!
00:27 ازت متنفرم
00:15 روزی میرسه که شما واسه نداشتنم گریه میکنید ⚰️🥀
00:21 ولی این جمله بتاش خیلی حق بود ›››
00:08 درسته من کاری از دستم بر نمیاد:)
00:08 چند بار...................؟؟؟؟
00:37 فکت:این ریمیکس تورو یاد یه نفر میندازه..!🖤
00:15 دلش جای دگربود ... غمش کنج دل ما ...🥀💔
00:34 اوکـی ولـی بـی لـیـاقـتـی هـات...!🖤
00:04 گذر زمان همه چیو حل نمیکنه فقط بی اهمیتش میکنه!
02:08 خدایا دیگه نگام نمیکنی نه:)) اخه تاکی؟:))
00:23 این منم🖤:))))))))))))))))))))
00:11 آدم دلتنگ چیزی که هیچوقت نداشته نمیشه ... 🕊🫠
00:11 +چرا انقد میخابی ؟ _چون خابیدن منو از دردام دور میکنه :)
00:08 زندگی واقعی دختری که تو ی مدرسه به هر چیزی میخنده>>>>
00:14 بعضی حرف هارو نمیشه به زبون آورد
00:05
00:09 اخرش علت مرگمو میزنن..........