00:14 دیگه نی کسی به فکرم...........
00:14 دیگه نی کسی به فکرم...........
00:08 سالیوان و دختر کوچولوش......🖤
00:14 ܦ߳ܝࡅߺ߲❟ࡍ߭ ܟ݆ߺܝܝ݅ܝܩߊࡅߺ߳ࡉ ࡅߺ߲ܝܝ݅ܝܩܢ ܥࡋߺࡅߺ߲ܝ🤎
00:42 مشابه ها
00:17 دگر از من گذشت با دگران یار بمان..
00:46 قلبمی ، اما سزاوار تپیدن نیستی :)
00:09 من از پایان خود اگاهم(: اما دوستت دارم
00:09 گیرم اصلا به دلم کل جهان را بدهند تونباشی بتپد این دل وامانده که چی؟
00:24 000000000000000000000000000000
00:27 پست کامل نگاه کن میدونم ازش لذت میبری 🫣😁
00:18 ۳سال گذشت این ۵سال هم خدا بزرگه🤍
00:31 عاشقانه برای حاکم قلبت بفرست براش
00:19 ادم مگه نفسشو فراموش میکنه که من تورو...
00:26 جآلب ☘️ 👌🏻
00:19 هستی نفس بنده.................
00:28 کادو قشنگ خدایا.....🥺❤️......
00:15 قسم خوردیم برای هم بشیم یار:)شدی آیا؟فععک نکنم
01:07 ویدیو کمیاب از نوجوان های دوران جنگ 💔🎖️
00:35 ـ...... ... ـ......... ـ......
00:11 خلاصه بگم ،،،،،،،،،خسته ع همه چی
00:09 و این ی حقیقت تلخه ک باید قبولش کنیم
00:14 بعدا؟ بعداً خانومی خاطرخواه داره یه صورت ماه داره بعدا ،به دست آوردن
00:14 خواستم بگم دوست دارم..........
00:08 یک عمر به سودای لبش سوختم و آه روزی که لب آورد ببوسم رمضان شد🫠
00:06 در قطار صندلی هایمان را عوض کردیم توپنجره را میخواستی و من نگاه کردن
00:05 تو همان یاری که شهریار میگه❤️🤞🏻
00:14 ناگهان تـــو شدي همه چیـــزم🪡🤍🫂
00:14 Pov