00:28 صدای بسیار زیبای پسری که آهنگ غمگین میخونه
00:28 صدای بسیار زیبای پسری که آهنگ غمگین میخونه
00:22 ماه شبای سردم! میگفتی بر میگردم..!
00:11 𝗡𝗼𝗻𝗲 𝗢𝗳 𝗧𝗵𝗲𝘀𝗲 #𝗣𝗲𝗼𝗽𝗹𝗲 𝗗𝗶𝗱 𝗪𝗲𝗹𝗹 𝗧𝗼𝗴𝗲𝘁𝗵𝗲𝗿 .
00:12 خسته از خنده های پوچ که پایان ندارن😔 مشابه ها
00:16 مثه برف باش...زیبا اما سرد :)!
00:27 صداش و میدوصتمممممممممممممممممممم
00:37 به سختی شب سپری شه بیدار بمونی شاید از عشقت خبری شه
00:37 ببینم خنده هاتو حتی از دور....
00:16 عشقشو داری !.
00:43 کیا مثل من عاشق گیتارن؟؟! ❤😍🌹
00:11 اندکی ارامش در دل اشوبم.........
01:16 .......................❤🌹
00:11 غرق میشوم در دریایی از سکوت🖤🥀#n....
01:07 صدای بهشتی میا پلیز یوتیوبر... 🧸🫶🏻
00:42 آهنگ Lose my breath از استری کیدز (با گیتار)
00:37 خیلی وقت بود براتون نخونده بودم ^_^
00:27 من مهربون بودم باهات اما ندیدی گلم ((((:
00:57 ..............................
00:19
00:17 "بیشتر از همیشه...؛🪐))
00:25 ولی صدای گیتارش ـــــــــــــ :)
00:57 اگه بودی برا من)؛❤️🥲🖇️
00:23 دلم میخواد نبخشمت ... ولی یه حسی بم میگه حلالش کنم:)
00:22 اگر ایموجی ها صدا داشتند😂😂😂
00:11 بنواز و بخوان با گیتار واسه ما🎻
00:33 فراترازاندکیزیباییییییییییییی
00:27 آهنگ ترکی :) .
00:15 ............. TheShey.........