00:20 و بالاخره پذیرفتم که هیچکس از رفتنم نمیترسد .
00:20 و بالاخره پذیرفتم که هیچکس از رفتنم نمیترسد .
00:14 🫠💔
00:14
00:26 #خوشـآ.خـآبـی.کہ.بـیـداری.نـدآرد🕊️🖤 مشابه ها
00:09 هی
00:03 - چرا با کوچیکترین حرفش رنجیدی!؟
00:20 میگیره از تو سرم درد:)))))))))
00:14 هنوزم سر هرچیزی منو مقصر میدونن:)
00:29 خاطرات زیادی با این اهنگ داریم 🖤خدا رحمت کنه🥀
00:15 از بدترین حس های دنیا :
00:08 ذهنه منی................ 💔..!
00:15 شدی برام تمام زندگی هر لحظه به فکرت بودنH🫀
00:40
00:27 غمگین دپ ..................
00:18 ـــــــــــــــــــــــــــــــ🖤🤍
00:40 آقای قاضی........ خوبی بابا؟!!
00:08 هعی...........منتظر مرگم........
00:09 صحیح...
00:20 دلیل کنسرت نزاشتن محسن چاوشی🤣😂
00:03 .......حالاهیخودتوبادوسمدارهگولبزن🖤!(:.......
00:15 مـرگ.یـعـنـی.یـه.دخـتـر.شـب....
00:19 واقعن حق مآ این نبود....🥲💔✨.
00:14 💔..............................
00:17 اوهوم؛🦦🚶
00:14 در اعماق تاریکی،در انتظار نور.️ 🖤
00:36 تو زیبای منی نفسم......))!!!!!
01:03 وقتی بزرگ میشی میفهمی که تنها کسی که میخاست ازش بهتر باشی پدرت بوده (:
00:38 آدما دو جور ناراحتن...........