00:18 من واسم مهم نبود...؟:)
00:18 من واسم مهم نبود...؟:)
00:07 《نمیشه هیچکس درکت نمیکنه ولش 》💔
00:05 الان واقعا به همچین آدمی نیاز دارم 😅💔
00:10 هعیــــــــــــــــــــــــ (:💔 مشابه ها
00:11 بیچاره بچه تعجب کرد 😂😂😂😂😂
00:15 واقعا چرا ناراحت هستیم کسی جدی نمیگیره
00:06 منمنمن
00:26 اسدورم🥺❤️🩹.................
00:22 تکست شو میذارم پست بعدی.، .
00:08 ........ ـ.....................
00:25 لیلا......)))))))))))))))))))
00:12 دردی که کشیدم بیشتر از یه گریه بود:)))))
00:25 کسی پی ام نده ! میشه یکی حالم بورسه ؟.. : )
00:14 🥺💔
00:11 🍷🚬
00:16 دوباره اشک دوباره جیغ دوباره درد...
00:15 اگه عاشقی خلافه قاضی خو مه خلافکار بوم قاضی
00:07 دقیقااااا😂💀🚶♀️...
00:14 هیچکس حالمو نمیفهمه....خودم از خودم حالمو میپرسم
00:21 اشکالی نداره...:)
00:16 هیچکس نمی دونه تو از درون داری چه چیزی رو تحمل میکنی
00:12 به هر پسری اعتماد نکنید لطفا🥺🥺
00:12 خدایا قرار اون دنیا تو مارو ببخشی یا ما تو رو💔🥲
00:10 ولی آخر هم شکست میخوری ..........
00:14 بعده تو گلویه من پاره میشه میدونم
00:29 اون فقط یه آهنگ کودکانست، گریه نداره آخه!
00:36 -و شبی هست که نباشد پس از آن فردایی 🖤👩🏻🦯...
00:16 🙂💔 .