00:08 چشام امسال خیلی گریه کردن 🥺😭
00:08 چشام امسال خیلی گریه کردن 🥺😭
00:11 هعیی🙂🖤 :)
00:26 فقط دلم برای خودم میسوزه...))😮💨
00:10 واسه دردام خیلی بچم🥺🖤>>>>>>>>> مشابه ها
00:12 من هر شب و هرشب تکرار میشه....
00:32 سلام بر آنانی که همانند اربابشان حسین مظلومانه شهید شدن
00:17 ما حالمون خوبه:)))))))))))))))
00:17 استوری نوشته غمگین گریه . . .
00:15 ای این حق تر؟؟؟؟؟ 😔 😔 😔 😢 😔 😔
00:08 . .
00:29 چاره ندارم جز!! اشک🙂 ..........
00:17 نفࢪتى نشسته دࢪ دلم مࢪا ࢪها نميڪند🖤-
00:10 🫠💔>>> :)
00:08 دخترت خیلی پیر شد مامان.. :)🙃🖤🥂
00:27 یه غمی توی وجودمه...🥀❤️🩹🕊️
00:03 بدون عنوان...
01:17 «خداحافظگلپرپر...توراازمنجداکردن»🥀🕊️💔
00:18 گریه نکن درست میشه ولی زمانی که دیگه وجود نداری
00:16 اگه تا ابد هوای دیدنت نیوفتاد از سرم چی؟💔🖤
00:13 ﷽ 🌒 🌑
00:09 ولی این حق من نبود....... 🙃🖤
00:17 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:17 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
00:07 فردا منو شاد میبینن و میگن غم نداره
00:14 اول گریه:))))
00:14 هی اشکام میخواد بریزه من پلک میزنم میخندم.... 💔
00:07 مثلا یهو قلبم نزنه:)...... 💔🙂
00:07 فقط بعضیا این حس و درک میکنن..!🥲