00:10 خیلی خستم خیلی خیلی خستما ....🥺🖤
00:10 خیلی خستم خیلی خیلی خستما ....🥺🖤
00:15 کلیپ🖤
00:22 :(
00:15 غمت جانکاه و جانسوز است🖤🥀 مشابه ها
00:28 مخاطب داره ......................
01:30 هــعــــیــــــــــــــــــــی
00:23 دلم میخواد مثل بچگیام دارم گریه میکنم..:)
00:13 ...............گریه..............
00:07 کسی که تورو به گریه انداخت🙂💔
00:18 مود من بدون اینترنتتتت😭😭😭
00:14 ...فکت خوبی نیست آیا؟.........
00:11 چرا وقتی سرت داد زد/دعوا کرد جیزی نگفتی؟
00:10 ………….…………………………..oh ……………………………………
00:06 هنوزم اون لبخند لعنتی و رو صورتم دارم
00:14 :))))))))))))))))))))))))))))))))))
00:24 آهنگشو خواستید بگید واستون بزارمش رفقا 🥺✋🏻💓
00:05 جِسمَمیهعُمر،کَفَنِروحَمبودتوتابوتِتَختَم
00:14 نمیبخشم. .
00:09 نابودی همیشه غوغا کننده نیست گاهی در خلوت خود آدمه
00:13 هیچوقت دلیل گریهی هیچ دختری نشو
00:08 مارو از #جَهَنَم می تَرسونَن انگار زَمینِ مون #بِهِشتِه!️🥀
00:07 من روز و شبم تکرار غمه ، زندم ولی با اصرار همه:)🖤
00:09 سلامتیکساییکهتوخاطرمونابدیهستناماتوخاطرشونعددینیستیم🫠💔
00:16 اون میگه حالش خوبه ولی به این آهنگ گوش میده:(
00:11 وقتی خونه خالی میشه و تو میتونی راحت ....
00:13 ی ِ وَقتآ فَقَط ❤️🩹✨
00:14 رفیق می دونم چه حسی داری🙃هعی🥀
00:09 ?؟.............................