00:07 هعی دیشبم...
00:07 هعی دیشبم...
00:05 .🌱 ࣪ ࣭ تظاهر دیگه بسه🎭👤
00:06 .................................
00:20 شهرو گرفتن بعد تو ابرای تیره . مشابه ها
00:15 شماهم سر قبرم اینجوری گریه میکنید؟؟! :::
00:09 آرهخبرفیق..مشکلاینه!جلویگریههامونمیتونمبگیرم:))
00:07 یه نسل غمگین با صورتای شاد .!
00:07 هرگز با پسری که دوستش نداری شوخی نکن چون اون پسر دیگه عاشق نمیشع
00:24 میخوای برات گریه کنم ها.......(:
00:06 موقعیت:وقتیییی..................
00:13 هیچوقت نفهمیدی_____________🚬💨😮
00:12 میشه فقط ی بار از ته دلم بخندم!؟🥺🚶♀️🕳
00:12
00:07 بزرگترین ظعف من گریه کردن موقع .....
00:09 گریه نمیکنم نمیکنم ولی یه جا که بترکم هیچ چیز جلو دارم نیست 🙂
00:09 اما من ک دشمنت نیستم🥲💙
00:12 هعب............. ..
00:11 حالی که اکثرمون داریم و نمیتونیم خوب بشیم!
00:31 خیلی قشنگ بود ................
00:14 کدوماتون درکش کردین ؟؟؟ . .
00:12 براش گریه که نکردی ؟ نه بابا💔
00:10 هروقت زندگی اذیتم کرد یه دورم برای طُ گریه کردم.....:))
00:59 کاشکیـمیشُدفَقَطـیـِباردیگـبَغَلتـکُنَمـ:)
00:07 ،،،،،،، هــــــی،،،،،،،،،،،،،،،
00:09 هیچی درناک تر از گریه های شب تا صبح نیست
00:12 یه روزی حسرت میخوری میای سر خاکم.....
00:13 pov:وقتی دیگه مثل قبل بت اهميت...
00:21 .................🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤