00:15 چه رونمایی بو ماشاالله 🤐🤐🤐😂😂
00:15 چه رونمایی بو ماشاالله 🤐🤐🤐😂😂
00:45 🥀 Üşüyürdün qişda sene yay oldum
00:27 آرامش با این قطعه پیانو وایبش بهشتیه
00:29 وییییییی خدا نگاشون کن...🧸✨️ مشابه ها
00:20 ..... ولی وایب پیانو.........:
00:58 یادی کنیم از ویدئو پیانو زدن من.... (۲ سال پیش)
00:10 تا یکم مست میکنم میرم سراغ عکس مکسات:)
00:19 ...............................
00:07 عدد پی چیست؟😂😂
00:39 کودک درون 100از100😂
00:15 لایق جنون نبود. ..............
00:22 ..............................
00:39 بی منم اگه رفتی بدون من تلاشمو کردم🥲💔❤️🩹
01:06 بهش بگید حتی برای یکبار هم اسممو به زبون نیاره...🖤
00:39 ولی بیاید قبول کنیم ورژن پیانو موزیکا تو یه لول دیگن)
00:17 لطفا چند نفر آنفالوش کنن😂
00:15 این اهنگ مثل بعضیا اشک های خیلی رو در اورده
00:37 تــو رفــتــی دگـــر مـــاه و آیــیــنــه ....
00:13 بدترین حس و اوج غم............
00:27 (♡☆🥲🥲🥲♡☆)........،،،!؛ ٪~/٪
00:14 ولـیـ وایـبیـ کهـ ایـنـ آهنـگـ دارهـ
00:47 🤍✨.............................آرامش...>>>
00:15 وقتی نیازی به دوست نداری چون فاصله سنی تو مامانت کمه
00:36 .....چقدر پیانو زدن قشنگه.....
01:22 با ناخن بلند پیانو زدن سخته......
00:12 گوشی رو بچرخونید پیلیز🥲✅:))))
00:21 صداتارکستنتهایحنجرست...)
00:36 .............صدای بهشت..........👌🙂❤️🩹🎶