00:20 چند دقیقه حس خوب با پیانو ( اگه حالت خوب نیست گوش کنش )
00:20 چند دقیقه حس خوب با پیانو ( اگه حالت خوب نیست گوش کنش )
00:27 و من نُت به نُت مینوازمت(
00:49 حامیم در حال پیانو زدنم زیباست😍
00:42 وایب پیانو »». . مشابه ها
00:16 کیوت صیتی..........Experi ence
00:21 مود ترین ریتم زندگیم اینه:))))
00:10 اجرای قطعه valse
01:00 پیانو ..................🎹🌱🤍
00:21
00:25 علی یاسینی : یه روز جات سفت بود کف سینم الان رفتی اونجا که همه میرن
01:02 ایران کمتر از جهنم نیست😂😂
00:51 خیآلتمنمیدم به هیچ بودنی`:)))
00:16 ____________________________:)
00:52 وایب پیانو تا ابد. 🧸
00:17 دانلود یکی که برام پیانو بزنه.
00:32 پیانو = آرامش 💗
00:24
00:29 مثل خودشون زیباست من عاشق این دو آهنگ شدم
00:30 +چشماشچهشکلین؟-شبیهاوجاینآهنگ.
00:45 بـارون اومـدو یـادم داد...🥀🖇🫀
00:15 پیانووووووووووووووووووووووو*-*
00:33 ولی پرحرف ترین بی کلآم دنیآ همینه🚶🕳️
00:14 فراموش خواهی شد مثل زمستانی که برف نیامد
00:13 فقطخودتمیدونیچیبهتگذشت(:
00:42 کی مثل من واسه تو قلبه شکستش میزنه
01:00 .....................🎹🎹 🌱🌱🌱
01:19 یکمدیگه.زیبایی🙈
00:15 بیکلام بهشتی پیانو و ویولون...