00:34 دیـگـهـ عـاشـق نـمـیـمـونـم....!
00:34 دیـگـهـ عـاشـق نـمـیـمـونـم....!
00:13 متاسفانه روز به روز جمعیت انسان ها کم میشهـ.(: 💔
00:12 ما ضعیف نبودیم حریفمون کسی بود که...!
00:15 هیچکس ندیده!........:)purya_putak مشابه ها
00:12 دلتنگت میشوم بخاطر نامه ات ......
00:17 ࡅ࡙ܭܩܢ حࡐ߳ ߊܝ̇ ܝ݆ߺࡐࡅ߳ܭ ܢ̣ܢܚ݅ࡅ߭ࡐࡅ࡙ܩܢ (:🖤
00:11 میگه که:اگه دوسِت داشت هیچوقت نمیذاشت حس کنی دوستت ندارع....!👌🏼💔🙂
00:12 راز نگه داشتن مامانم:مامانم کی اینطوریه؟
00:15 "
00:10 همه رو میشه بخشید جز اونا که دوستمون نداشتن...🖤
00:08 عاشق شدن اینجوریه که دراز میکشی،به سقف نگاه میکنی و بهش میخندی. ✨️
00:07 طوری ک حرف های پوتک حقن و خدان 🫠🩶
00:14 عاشق مرگ تو جوونیم
00:13 Sometimes somewords make you awake all night..
00:11 پیر نکنید دختری که داره براتون بچگی میکنه...:)
00:13 ..............................
00:14 نه بابا من اینو میشناسم💔😞😭
00:30 یه چند روزی بیمارستان بودم رفقا ببخشید....
00:27 Pov
00:16 اگـه مـارو خـر فـرض کــردی... 😂
00:41 من که هر دوشون و دارم شمارو نمیدونم😂🪵
00:20 منو بعضی موقع ها یاد کنید! گناه دارم:)🥀🖤
00:09 کلمسیروبخاطرتواومدهبودم؛
00:19 انتظار نداشتن .......... :^)
00:18 یه حس اگه میتونستی حذف کنی چی بود؟
00:11 تابحال بهت گفتم چقدر زیادی؟؟؟؟
00:33 آموزش های مخ زنی با جناب پوتک و سوگنگ😂😂
00:18 #غمگین ترین چهار کلمه دنیا:/🖤🚶🏻♀️..