00:10 این رنگها نه ولی این رنگها:)))))
00:10 این رنگها نه ولی این رنگها:)))))
00:09 رنگمورد علاقه عمو ایهان از امروز به بعد😔🤣
00:08 عنوان...........................
00:35 وایبی ک بم میده.................. مشابه ها
00:18 🦋🥹ولی کلن وایب کهکشان و آسمون خیلی خوبه(:
00:07 توش غم پنهان شده وایبش گاده ترین وایبه
00:10 پاییز رفت و بعد زمستان امد همه چیز بی خبر رفت و بیهار امد😔🧸🪐
00:18 Place me in my casket tonight .⚰️
00:07 وقتی از وایب رنگ سبز حرف میزنم
00:19 شاید تو حواست نبوده ولی......(پارت دوم)
00:07 ....I love dancing in the rain
00:18 Vibe :)
00:11 :)
00:24 ولی این ریمیکس................
00:09 ★‐★
00:14 سهلام اینم از وایب مشکی جذاب خدمتشما
00:16 کپشن...
00:22 🪐⭐........وایب.......... 🍄🌻
00:10 هعی خدا قسمت ما کنه..♡
00:13 Pov:و از اینکه گمراه شده لذت میبربم))
00:07 حرفی موجود نیست.
00:07 فقط وایبش =)
00:27 ولی وایب این آهنگ مرا ببوس از ویگن 🥲❤️🫂
00:11 وایب انیمه...................(:
00:12 ولی تاب سواری رو از بچگی دوست داشتم و دارم❤️✨
00:08 وایبش عالیییی گودرت>>>✨ 🥀 ͜͡❥
00:03 🫠
00:04 بعضی شبا حَتی ماه هَم دلش میگیره(:🌙