00:34 -ناگهان نگار من،چنان مه نو آمد از سفر؛
00:34 -ناگهان نگار من،چنان مه نو آمد از سفر؛
00:08 وایب دختر متولد خرداد ......:)
00:08 وایب اون دوستم که...
00:18 واقعا کجا رفتید...؟! مشابه ها
00:07 🐳🧊𝐵𝑙𝑢𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑚𝑦 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑐𝑜𝑙𝑜𝑢𝑟
00:14 𝑇ℎ𝑒 𝑣𝑖𝑏𝑒. 𝑀𝑦 𝑓𝑎𝑣𝑜𝑡𝑖𝑡𝑒 𝑣𝑖𝑏𝑒🛐
00:28 شاید اولین جایی که دیدمت نبوده تهران؛
00:11 یع وایب خیلی قشنگ و آرامش بهش🪷✨🧸
00:06 وایب آبیی🤌🏻😭🥹🩵
00:06 هیف می تونستم اینطوری زندگی کنم 🤎
00:18 Infj,isfj,enfp,esfp,istp,isfp,infp
00:12 >>>>>>>>>>>>>>>>
00:57 یعنی تو این نسل هست چنین تفکری؟🫠🖇:
00:07 وایب قهوائ .. 🤌🏻😭🎻...........
00:10 وایب خوب💚🌱
00:18 مخاطب داره!:)))
00:27 هیچ چیـز جلودار عشق واقعی نیست 🫀🙂:
00:08 ولی وایبش...🍓 🎀 𝒟𝒶𝓃𝒸𝒾𝓃𝑔 𝓊𝓃𝒹𝑒𝓇 𝓉𝒽𝑒 𝓂❁❁𝓃𝓁𝒾𝑔𝒽
00:21 No love...)))))))))))))))))))))
00:22 یکم آرامش بد نیست🙃 وایب خوب🫂🖤✨
00:10 وایب خواهرم شینوبو خیلی خوبه 🥺🦋
00:24 روم تور، با وایب جنگلی و بهشتی🌿
00:09 ولی تا ابد عاشق رنگ آبی میمونم🩵
00:20 خیلی وایب خوبی داشت برای من…..🙃
00:22 عاشق اینم که با احساسات بقیه بازی کنن😅
00:17 ولی وایب اینجای هوبی رو خیلی دوست داشتم
00:15 ...... عاشق آدماییم که........
00:08 وایب اون دختری که....