00:17 .لی وایب این آهنگ خیلی خوبه🥲سیاه کرد آسمون آبی منو😔
00:17 .لی وایب این آهنگ خیلی خوبه🥲سیاه کرد آسمون آبی منو😔
00:22 بخاطر توجه زیاد از دستش دادی !
00:34 گوش کردنش اصن به آدم آرامش میده،، خداییش خیلی حق بود
00:29 بگم حالم خوبه کنم وانمود که چی؟....... مشابه ها
00:11 پس کی میگذره؟!......🧠🖤🌚🐾🕸🗿
00:12 💔🥺.
00:26 رپر آینده ام.......🫀💗🌚🪐🕊🦋!
00:15 دختر پول پرست چه داند حال پسر فقیر را😓❤️🩹
00:27 ................................
00:17 «دیگه تا اسمت میاد اشک تو چشام جمع میشه»
00:21 منم میخوام 😭🍜..............
00:41 تعریفی از دختر بودن.....🥹🫠😊
00:17 هعییییییییییییییییییییی، خوبی؟
00:09 رفتنت را باور نمیکنم🥺🖤 غمگین فوت عزیزان
00:20 ماهایی که واسع هیچکس ارزش نداریم چرا زنده ایم؟
00:10 میگذرع تا بفهمی من برا داشتنت از خعلی چیزا گذشتم:)
00:10 دلم تنگته واسه اون چشمات واسه آیات واسه صدات برا خنده هات
00:14 حسادتت کی من !!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:54 یا خدا چیزی ندارم بگم ببینین بخندین
00:34 نمیتونمفراموشکنماونهمهداستانو...
00:30 درسته بازی خوبه ولی نه با قلب کسی :)
00:29 کارتون مورد علاقم بود..........🥀
00:15 هنوز از دور حواسم هست بهت قایمکی.....
00:08 ( Meshki) واقعن چیزی ندارم بنویسم
00:21 #غمگین# غمگین# غمگین# غمگین# غمگین# غمگین#
00:13 من ؟ .
00:54 آخه چشمامون بخوره به هم داستان داریم💔
00:08 ...........🫧💔...............