00:28 هرچی ضربه خوردیم از خودی بود و فامیل
00:28 هرچی ضربه خوردیم از خودی بود و فامیل
00:13 آدما عطش فطح کردن دارند.......
00:15 آخرین نقطه ی زمین همینجاست که وایسادیم:)
00:14 .............پوتک............. مشابه ها
00:05 هعی فلانی کجایی🥲💔🥀🚶🏻.....
00:07 روزگار بدیست !.................
00:08
00:17 اگه خدتم برگردی دیگه نمیتونی اون ادمو ببینی🙂✋
00:06 کااااااااااااااااااشششششش:)))💔
00:08 ........................😂🤌🏻
00:10 مراقب دروغ هاتون باشیــد.. خیلیا زود عاشق میشن:)
00:08 صدایخوردشدنقلبش🥃. `
00:06 ههی
00:20 مرد اون ادم خونگرم، ذات`؛درستشو؛ فاتحشو خوندن!
00:11 پست برایه ادم نبودن ادما .....
00:10 هر چی بدی دیدیم:/ همش از خوبیامون بود باور کن🤗👐🏼
00:07
00:14 :)
00:10 وقتی میگن چرا اینقدر بد اخلاقی 🥺
00:11 Pov
00:58 تو این دنیایی ک برادر ب بردار مارو میزنم ب کی میشه اعتمادکرد
00:08 رفتی و منو از خودت دور کردی؟! 👀👀👀
00:27 همه ی اینا تقصیر توعه🖤🔪
00:16 این حکایت خیلیاس😂
00:15 هر آدمی انسان نیست..!!!!!!💔💔
00:13 ولی تأسفت الان بدرد نمیخوره :).. چون قلب یه آدمو شکوندی....
00:10 همیشه تو هر شرایطی مراقب حرف زدنمون باشیم🙂👊🏻
00:48 تو کاری کردی تا آخر عمرم تنها بمونم محمد....