00:15 🥺
00:15 🥺
00:08 شوخیت گرفته؟ناراحت؟نبابا فدا سرت
00:21 ..............................
00:13 اره خلاصه🙂🖤🥀.............. مشابه ها
00:13 معنی این آهنگ خیلی دردناک🖤🖤
00:05 عه توام عین بقیه بودی ، ای بابا :)
00:11 . . .
00:12 واکنشمنبعد100000بارخودکشیناموفق:
00:09 استوری مغرور😎🖤
00:12 《بعضی وقت ها انسان از دلتنگی زیاد بد اخلاق میشه》☆
00:14 اینا تورو اذیت می کنن نیومده خسته ات می کنن
00:08 مـن سـکوت مـیـکـنـم و حـذف مـیـکـنـم.😐🥀
00:20 زیاد فک کردن اینجوریه ک.......
00:05 😢...
00:03 .......................بعله
00:09 رفت رفتنی شدی وقتی حرفاتو باور کرده بودم💔
00:05 :)))))))))))))))))))))))))))))))
00:06 خسته از فردایی که تکرار امروز است🥲🤙
00:11 تو قول دادی که نمیری!=))))))))
00:08 زندگی واقعی دختری کِ تُ کلاس بِ هرچیزی میخنده:
00:15 هنوزم باورم نمیشه رفتی...... 🖤🖤
00:13 تنها بودن فیریکه رفیق شیشت پیچیده؟؟…..🕷️🕸️
00:12
00:23 ✨👌
00:05 خب چمیدونم بار اولمه بلد نیستم🥲
00:11 خسته شدمممممممممممممممممممممممم🥺🤍
00:05 ناراحتی از ته دل .............🤕
00:09 Pov