00:11 ورژن قدیمیم خیلی ضعیف بود الان امتحانم کن :)
00:11 ورژن قدیمیم خیلی ضعیف بود الان امتحانم کن :)
00:09 اوه من :
00:09 با من از قوی بودن حرف نزن)))))
00:09 زمین خوردن عیب نیست بلند نشدن عیبه مشابه ها
00:09 روی.#....خودت. تمرکز. کن .💙🧿
00:08 یاد میگیرم : جواب بازیگریتونو ، با کارگردانی بدم...
00:08 ❥ılı.lı.ıllı.ılı.lıllılı.ıllı.ılı.lıllılı.ıl
00:15 یک نامه ای به خودمون....
00:43 آخرش ک قشنگع🍬🫥
00:04 ........ اولویت های اول زندگیم
00:10 موفق شو و این مکالمه.رو تجربه کن 💫
00:09 .. .
00:15 بدان هیچ تلاشی بدون نتیجه نمی ماند🍀💚
00:11 #خانم دکتر . (☞ ಠ_ಠ)☞
00:10 enghodar talash kon ta in tamas ro dashteh bashi...
00:22 in hang engizto chand barabar mikneh ....
00:13 هر روز صبح این ویدئو رو ببین رفیق
00:13 چرا به توانایی های خودت باور نداری؟!:)
00:19 تهش خودتی و خودت:)
00:16 دنبال همچین عشقی باشین که شماره یه هدفتون برسونه
00:13 آخه تو مگه خبر داری .
00:11 یه روزی میرسه که با افتخار میگم من تونستم
00:08 دختری باش که...
00:30 توصیه خیلی ساده اما در عمل سخت....خودم که نمیتونم😅
00:08 ........................... ❤
00:06 تنها چایی که همه عاشقشن🗿😂....
00:06 لطفا روش کراش نزنید..............
00:13 You`re wonderful->🌚🎀