00:27 اینی که شدی به تو نمیاد..... ؛
00:27 اینی که شدی به تو نمیاد..... ؛
00:32 دیـره دیـدم روی `اصلیتـو`
00:18 ب موسیقی پناه بردم چون.........
01:03 - چرا انقد خوبههههههههه : > > مشابه ها
00:20 نفرین بر این روزگار که جانمان فدای حالمان شد!🖤
00:11 آی ستاره آی ستاره`حامییییییییییییییییم`
00:06 ولی من هنوزم منتظرم نفست برگرده):
00:25 هی ولی این آهنگ وایب خوبی بهم داد:)💔
00:14 بزندلُبهدریابیاتنهاتودلتنهاییا ـ !🖤
00:24 زیبا بود>>>>>>
00:25 ولییی این آهنگ تا ابد قشنگهه💗🥲 .
00:14 بایکیدیگهخوبی:)
01:03 فوق العاده بود ...
00:15 پیانو...مای مود(:
00:05 دُنیا پُرِه حُفرَس با سَرنِوِشت هایِ مُختَلِف
00:15 اگر من مردم ؛ من را در آهنگام پیدا کن🎧🖤
00:27 حیف حُضور تو بَند مو بود..
00:42 ولی صداش!زیبا بود🫀✨
00:59 مــــوزیـــک ویـــــــدیـــــو
00:36 من باهات قهرم ولی بی تو خب انگار با همه عالم غریبم!🖤
00:47 پیانو> زندگی من .................
00:30 I need you ; maybe it`s true..
00:34 خفن بود👍🏻 .
00:24 -|قلبمنبرایتوعه..|`
00:18 اینکه عوض شدی ترس منه ـ !🖤
00:36 .............صدای بهشت..........👌🙂❤️🩹🎶
00:22 زندگی اونقدر هم بد نیست ...)..
00:27 :::::::::::: 🥀🖤 ::::::::::::