00:21
00:21
00:31 صدای بی صدا...................
00:27 باز آخر شبه تو طینم پر از غمه🙂💔
00:25 من بلدت بودم🥀🖤... مشابه ها
00:11 انقد توی دلم خونه بیبی توی رگام نیست!...🥲
00:18 💔..........................💘
00:21 عاشق تو بودن پز نیست سبک زندگیمه
00:13 و این قسمت:قدرتمندترین فندوم جهان🫡🫠
00:23 ..............................🎵🎶
00:24 هنو یه تیکه از قلبمو پیش خودت داری💔🥲....
00:17 عجب خابی برات دیدع اونیکه یه شب برات نخابیده=)
00:26 قشنگحسمیکردیچیهحالم..:)!
00:13 کوتا هست و دوستان ازن لطفاً فالو کنید
00:15 دلت لک واسه اینکه یکی باشه نازتو بخره:)
00:16 چند وقت آرمی هستین ؟😃😂❤️تو کامنتا بگین
00:10 🖇️❤️🙂💜🖇️اینم یو جینمون❤️🖇️
00:21 نمد چی بگمـــــــــــــــــــــــــ
00:40 چه بی هوا هوای گریه دارمم(Theshey)
00:13 مرسی که هستی زندگیـم 🤍🙂
00:17 اگهبامشرداری،باسبریشهرداری🐺🤙🏻
00:15 گفتی تو شدی دوای دردامممممممممم
00:08 دوباره تنها شدم:) جالبه! نه؟
00:10 همینه بخدا😫😂
00:15 . . .. . . . . .. . . . . . . . .
00:23 اون حتما بهتر از منه یع لحظع از
00:15 از اونجای شروع شد که من اونو دیدم
00:28 .......................💔👩🦯
00:34 اره خودم نیستم، ولی یادم که باهاته.