00:09 اهنگام خوبن ولی نه ...........
00:09 اهنگام خوبن ولی نه ...........
00:15 🖤In my heart, it is regretful🍂m
00:15 و منی که هرروز دارم روزشماری میکنم:/
00:12 از یه جایی به بعد به نبودشون عادت میکنی؛ مشابه ها
00:11 درسته...
00:12 ➖⃟🥀•• ι'м a ĸιller eмoтιon мyѕelғ...
00:09 :)
00:12 چرا به هیچ کس نمیگی چه اتفاقی افتاده؟!)
00:12 میشه بیخیال شید آنقدر من و خودتو اذیت نکنی؟!
00:18 همه چی اشتباه بود ¡¡ حتی زندگی کردن :)♡
00:08 چیزی نیس فقط با مراسم چشم تو چشم شدم
00:09 هیچی نشد ..................🖤🥀
00:10 ولی من به اندازه ی بغض فانتزی دوست دارم)
00:15 باهاش مشکلی ندارم:)
00:15 اهنگش>>
00:16 کلیپ رفاقتی دخترانه برای مناسبت و....
00:14 Everything is bullshit.....everything
00:10 زیبا بود.
00:36 من قول میدم خوب شه همه چی🥺🦋
00:18 نه اون میدونه الان کجام نه من.....🖇
00:14
00:11 چجوری:)؟
00:10 یک چیزایی میبینم که برام سخته باورش🖤
00:14 طعم تلخش رو زبونته:)
00:12 -از اون جمله هایی که باید به خیلیا فهموند!
00:34 ادیت از محسن ابراهيم زاده..........
00:09 اون درست مثل یه رویا بود:)
00:06 空っぽの目標がいっぱい............🪦💔🕸🖇