00:14 هیچـکارفقطـبایدبمیرمـ:)
00:14 هیچـکارفقطـبایدبمیرمـ:)
00:08 من ک خیلی دوس دارمش اگه شما هم دوس داشتی نظر بده
00:10 بهتون گفته بودم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:12 .................... ــ........ مشابه ها
00:07 Pov
00:12 بعدا بهش پبام میدم... بعدا.....
00:12 سلامـتـی روزیـی کـ بمیـرم.. 🖤🙂
00:11 زندگی درد گشنگیست ک جریاان دارد :)))))🖤
00:25 کاش مرده بودم :))🖤🪦
00:13 آرزوی بعد مرگ تو چیه؟.........
00:46 قدر هم دیگه رو بیشتر بدونید💔🥀
00:42 حتی دیگه برام هیچ ارزشی نداره 🙂🖤
00:10 اگه بدون خداحافظی رفتم منو ببخشید
00:20 هیت.. :)
00:07 🖤ツ
00:12 Amir_hap🖤. .
00:12 هعی
00:09 ﺧﻓﮔﻳ ﺑﺭ ﺍﺛﺭ ﻓﺭﺳﺍﺩ ﻫﺍﻳ ﺧﻓﻫ ﺷﺩﻫ!
01:00 اگه خطرها یادم میرن تورو لااقل از خاطرهام نرو🥺
01:09 هعی واقعا چرا نباید دوتا عاشق بهم نرسند ....💔😔
00:20 یادِتباشه؛
00:06 یِک شَبدَرخَلوَتهِخُودجانَممیرَوَد👌🏼🖤
00:10 مایل به پایان.........محکوم به ادامه.......
00:11 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:17 روز مرگم را جشن بگیرید که آرامم
00:29 و در اخر همهمان میمیریم، من برای تو و تو برای او.
00:26 #خوشـآ.خـآبـی.کہ.بـیـداری.نـدآرد🕊️🖤
00:12 ما بودنمونم حس نشد... 💔🥲🥀💯