00:30 امروز از هم گسستم، اگه که بال پر شکستم☹️🥺
00:30 امروز از هم گسستم، اگه که بال پر شکستم☹️🥺
00:15 میگذره و تازه میفهمی چقدر نمیارزید.
00:37 ورنه پس از مرگم نالیدن چه سود؟
00:08 ... ک..... شرررررر؟............. مشابه ها
00:53 رسم دنیا بر همین است آنکه آمد........ ــــــ
00:13 فالو=بک. کامنت =کامنت
00:46 جانااا مگه میتونم باور کنم نیستی؟
00:06 ..!🥹💔🥀!..
00:07 دنبال همه چیز باش بجز عشق و مرگ این دوتا..
00:22 تیغو کشید رگو پاره کرد........
00:14 شب بخیر👋🏻💤
00:15 ماهایی که زنده موندیم جانباز اعصاب و روان شدیم
00:25 خیلی حس خوبیه 🎧🖤.
00:13 ..............................
00:23 خاک بگیره ، پس نمیده خیلی نامرده...
00:18 این آدما وفا ندارن....؟!
00:08 میشه فقط لبخند بزنی؟🫠🥀🙂
00:15 ولی این روزا حس میکنم اسمونی شدنم خیلی نزدیکه😅🙋🏻♀️
00:11 ..........................
00:11 ـــــ🖤ـــــ🥀ـــــ
00:16 ............... ......... ......
00:16 مـــــــــــــــــــــــرگ🖤ـ...
00:54 کاشکی فقط این احساس تنهایی تو فیلما باشه 🥺...
00:17 بهتون گفته بودم که حالم خوب نیست
00:19 درسته خدافظی قشنگ نیست ولی من دیگه از این دنیا خسته شدم
00:33 مراسم خاکسپاری حمید هیراد💔
00:18 آنچه هَرگز مُهم نبود،، حالِ ما بود :))️
00:12 مرگ ارامش درون خوابی همیشگی در خاک سرد