00:28 خسته از دنیا ب این چنین مرگ نیاز داریم
00:28 خسته از دنیا ب این چنین مرگ نیاز داریم
00:06 حرفام:)…..
00:09 خسته شدم! از بس که منتظر چیزهایی بودم که، شدنی نیستند!!
00:19 خودکشی مرگ قشنگیست که به آن دل بستم(:💔 مشابه ها
00:11 دارم میمیرم!((((((((((((((((((((:
00:14 هَیَ اِشِکَا مَیِخَادَ بَریِزَهَ
00:10 دفعه بعدی میکشتت..........!! 🖤
00:07 تهش یه روزی میمیریم:)
00:15 رسم روزگاره جایی که عزیز همه میشی
00:07 استوری غمیگن خداحافظی بدون خبر
00:15 هعییی بگید که دلم خیلی پره از دست بعضیاااا
00:07 دلم میخواد فقط یه بار واقعی بشه..
00:21 مرگ قشنگ ترین چیزی هست که بیشترا جوونا میخ ان🖤
00:14 از یه دختر وقتی بترس که........
00:10 برای پدرم:)🖤
00:12 🙂💔 .
00:07 باید بخندی بر غم های بی پایان...!💔😅
00:31 #من براش چهارشنبه سوری بودم ولی #اون پنجشنبه زوری دوس داشت:)
00:05 ...........ᴜɴᴛɪᴛʟᴇᴅ...........
00:14 هعی اونی که گفت تا مرگ بهاتم الان مرگ امد سراغم ولی نیس😅هعی حدا
00:10 خب به ت.خ.مم که چقد به هم میاین...
00:36 تا میتونین منو ..............🖤
00:05 خدایا هیچی به غیر از مرگ الان خوشحالم نمیکنه
00:10 وقتی میبینم کیا رو جای گزین من کردی خندم میگیره-️
00:13 هعیییییییییییییی(
00:10 میخوام زود بمیرم آسمون خوب بباره 🦋
00:09 مرگ هم ارزسوست:))))))))))))))))
00:27 شاید من نباشم عذاب بکشین ولی همتون راحت میشین