00:11 البـته که نه. ...
00:11 البـته که نه. ...
00:08 جوری کِ با ذوق🥰بهش پیام میدم:📱💔
00:15 پس بخند و شاد باش........ 🥰.......
00:24 بنظرتون بازم از اینا بزارم؟ مشابه ها
00:10 چی الان خوشحالت میکنه؟
00:26 چرا باید برای داشتن پدر و مادر خدا را شکر کرد💔؟(
00:36
00:22 دوسـتآن حمـآیت کنید(فآلو، کآمـنت، لآیک) یادتون نره
00:14 من که بیخیال شدم بزار کارما بزنه(:!
00:09 اکنون به نظر می رسد صبور تر شده ام اما
01:05 ما مردمی هستیم که ریشه در درد داریم اما هنوز ایستاده ایم
00:19
00:08 گُمشُده دَر اَمواجِ دَریا...🌊
00:07 ولی این خیلیی حقه😂🤝
00:15 از امـشـب دیـگ خـیـلـی تنهامـ 🖤🥀
00:23 ایران خونمه و تنت وطنم...:)🥺🩸
00:15 برام سخته،نمیتونم حذفشون کنممم
00:22 گذشته ای تلخ آینده ای نامعلوم🖤
00:27 وقتی همچین همسری تو زندگیم دارم چرا به بقیه نگاه کنم ؟
00:10 مود من ساعت 3 شب😅🤣💃🏻🕺🏻😂😂😂
00:12 منواسهیدلخودمزندگیمیکنم🕊️
00:40 گیم مناسب شما عزیزان با ما همراه باشید :)
00:05 نـقـاشـی دارکـمـون روی بـوم 🥲🕸️
00:13 هر روز با حرفه ای تر از دیروز 🇮🇷
00:54 😎...🔥...🇮🇷
00:16 ای چرخ گردان دنیا،، بچرخ"🖤🎻"
00:16 هر ارزوی که داشتم ترسناک شد دیگه 😕😑💔
00:14 واقعا نقاشی حس خیلی خوبی به ادم میدن