00:26 چرا اینقدر حرف مردم برات مهمه آخه.؟!!اینا همون...🥱🫵
00:26 چرا اینقدر حرف مردم برات مهمه آخه.؟!!اینا همون...🥱🫵
00:04 اونا به هوای بارونی میگن خراب:/
00:14 ولی زیبایی تیم ملیمون و مردممون🙂
00:29 یعنی این یارو از جون و دل مایه گذاشت مشابه ها
00:07 کاری ک ادما باهامون کردن:))))))
00:07 آرع🙂❤️
00:06 .............................💔🙂
00:13 ولی خدا نجاتت داد اونجایی که:
00:05 نقاشی شانسی
00:08 دقیقن برای همینه که حرف مردم کوچیکترین اهمیتی برام نداره
00:38
00:15 دوسـتآن حمـآیت کنید(فآلو، کآمـنت، لآیک) یادتون نره
00:10 زنده باد نسل سوخته ای...! که ما توش زنده ایم:)🖤
00:17 مقصر اصلی خودمونیم که دلمو باختیم بهش📓🔗🖤
00:10 روُیـاهـات رو بـِِه واقــــعیـَـت تـَبـــבیـل ڪُــن!.🍒⃟⃟❤️
00:15 `برج بلند تو اوج تباهی بود` .
00:07 ازت متنفر میشن وقتی...........
00:41 در محضر امام( ره
00:10 منو در زندان میتونید ببینید ولی در رابطه نه😂
00:58 مردم واقعی ایران………..🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
00:10 ..Living is the rarest thing in the world..
00:44 اگه دوست داشتید لایک کنید تو کامنتا بنویسید خوشتون بازم آموزش بزارم
00:14 بهم میگن خوش به حالت ادم موفقی هستی 🙂
00:09 هیچی دیه همینو میخواستم بگم.بابای
00:09 توی کامنت بنوسیدی براتون چی افتاد
00:08 کاشبعضیادمااندکیوفابیاموزند-
00:12 چرا باید بات کنار بیام،!کنارت میزارم🚶♀️
00:31 کیا طرفدار حامیم هستن؟؟؟ من خودم هستم