00:09 هر دو رو دوست دارم ولی دوستام بیشتر
00:09 هر دو رو دوست دارم ولی دوستام بیشتر
00:10 البته در حالت عادی هم همین جوریه 😂
00:16 لذتی که کوبیدن میز داره گیتار نداره...😂😂
00:09 چرا واقعااااااااااا...... ..... مشابه ها
00:09 بزرگترین دشمن خونی معلمااااااا
00:09 اون کلاس...
00:55 وقتی ۱ روز نمیرم مدرسه.........
00:06 خداییش لایک داره ..............
00:16 آخه من چکارم من مه گناهی ندارم
00:10 حسرت بعضی چیز ها تا آخر عمر باهات میمونه🥀🥀🖤
00:12 شما واقعا میرفتین مدرسه دکتر بشید😂🤌
00:07 ولی اون نوشته ها :)
00:06 Pov:وقتی تجدید اوردی و...💔😂🗿
00:26
00:08 اگه منو ندیدی لیاقتت نبود.😂))
00:09 دقیقا همینه 😭 تو نظرات بنویسید اگر موافقید
00:06 واکنش مــعلــم ریــاضی📚 🗡️ .
00:20 اول مهر در مدارس چه میگذرد.......🤓💔
00:08 مدرسه کره ای...............🥺🥺
00:10 اینو هممون تجربه کردیم >>>>>>🤌🏻❤️🥲
00:07 وقتی با معلمت دشمنی 😂
00:07 جوری که معلم تقلب هارو می رسوند ؟ 🤌🏻🐺
00:11 موقعیت: کـلاس ما قبل از شروع امتحان 😂📚🫴🏻
00:10 پدیده ای به نام بیابان😂😂😂😂
00:18 حقققق 🕊💔😕.....................
01:01 حداقل هر کس یبار تجربه کرده😂
00:07 جوری که با درس خوندن مجازی امتحان ها رو میگذرونیمم🤣🥉
00:22 نظرتون چیه ؟...................