00:10 تو مدرسه کودومشونیـــــ تو کانت بگو🥲
00:10 تو مدرسه کودومشونیـــــ تو کانت بگو🥲
01:15 باز شب شد......................
00:11 ایبابا😔🎀
00:06 امتحانات رو چطور گذروندین خوب بود کارنامه گرفتین نگرفتین ؟ مشابه ها
00:15 فقط منم که رو بومگیو و اون عینکش قفلی زدم؟
00:24 دانش اموز وقتی خوابه و معلم بیدارش میکنه🤣🤣
00:14 پرسش پای تخته دخترا... 😂🚶♀️
00:06 وقتی برای نرفتن به مدرسه خودتو به مریضی میزنی! 😂 این ویدئوی کوتاه طنزآمیز، لحظهای کمیک از تظاهر به بیماری برای نرفتن به مدرسه را به تصویر میکشد که بسیاری از دانشآموزان با آن همذاتپنداری میکنن...
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:)
00:15 یه جمله اگ بخواین از ته دلتون بهش بگین چی میگین-!؟
00:39 حق تا ۳۲ این ماه ساعت ۲۵ وقتی 😂🤝
00:08 حالی که در مدرسه داریم و واقعا درد ناکه
00:15 بمونی برامون
00:17 نکته ها بدرتون میخوره واقعا🫳🏻بازم بزارم ؟
00:08 شایدمدرسهاونقدراهمبدنبود...
00:06 خرداد میزاره تومون تا زاویه هه😔🤣
00:06 حقققققق 🙄😂.
00:33 این یک ویدئو طنز نیست ، یک ویدئو غمگین طنزه😂😭سلیت
00:12 امیدوارم کار بردی باشه عشقااا . همایتم کنین🥲🤎
00:10 ولیاکیپدورهیدبستان>>>
00:09 . .
00:04 خوش نمیگذره ولیییی لطفااا تموم نشووو
00:15 دقیقا من همون لحظه توی مدرسه ننم میزنگه
00:15 1مهربدلیلنداشتندرسعالیبود😂😔🤝🏻
00:09 حس حال مدرسه ...............؛)🙂
00:15 تو مدرسه تنهام🙂💔.............
00:09 حق الحق🤣😂💔. ... ...
00:22 غروب پاییزه.......🤣🤣🤣🤣