00:07 بي ام وه گاده ...............؟
00:07 بي ام وه گاده ...............؟
00:08 ایشاﷲ یه روز هممون بخریمش...🖤
00:12 دای چرا به ۴۰۵ میگن لات!؟؟؟؟!؟
00:11 ما به دیوار کسی تکیه نکردیم..! عمریست که در سایه دیوار خداییم..❤️☝️ مشابه ها
00:09 ................................
00:10 ✦بیمارروانیتوبیمارستانهولیمنازادم✦
00:08 ˚✧₊⁎❝᷀ົ≀ˍ̮ ❝᷀ົ⁎⁺˳✧‧͙⁺˚*・༓☾ ☽༓・*˚⁺‧͙
00:09 💤 .
00:14 ...............🇫🇷405🇫🇷..............
00:13 عیوای قودااا🥲🥲💘💕💅🏿
00:19 ..........،...................
00:15 ••||||||||Peugeot Pars|||||||••
00:19 دیدی حسرت شدی دلبر آهنی 🥲💔🚶🏻♀️
00:09 درسته دخترم ولی نمیشه عاشق این نباشم..!
00:14 تنها اهنگی که میتونه در وصف تو باشی🫠❤️🔥
00:09 . ♡♡♡♡♡♡☆☆☆☆☆☆ .
00:15 محبوب این دل ما مخاطب خاص دارع..
00:11 دلتنگتم بیمعرفت...!
00:12 وقتی یه رفیق اسکول داری.......
00:16 دخترااااااااا دیه نپرسین از این مدل سوالا🤭
00:20
00:10 اگه معنی آهنگو میدونی تو جهنم میبینمت؛)🗿😁
00:16 ندارم عنوانی ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
00:17 تاحالا این همه مشکی جذابو تو یه قاب دیده بودین؟ 😎🖤🔥
00:10 کی برام از اینا میگیره😭🥺🏎️
00:09 اون حتی بهتر از مواده🫠🙂.....
00:16
00:10 دلبر اهنی عشقم زندگیم.........